En hälsning som gör dig glad

Idag är det första dagen sen jag flyttade till Spanien som någon säger "Hola Linda" när jag är och handlar mat inne på en supermercado. Självklart trodde jag ju inte att det var till mig men när jag ser ett välkänt ansikte så var det självklart till mig. Det var våran Brevbärare haha! Han säger alltid Hola Linda oavsätt var han ser mig och det är klart man blir glad när man möts av en sådan hälsning om dagarna! Vår brevbärare :D

Eftersom att jag handlade mjöl och glass kan ni ju tänka er vad vi äter idag ;) PANNKAKA SÅKLART!! Mumsfillibabba! Jag tror det kommer börja bli våran torsdagsmiddag i fortsättning för nu är det många torsdagar på raken!


Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Haha, vad söt han är ;)



Ja, får göra det.. är så mycket lättre så.

Får se vad som handlas imorgon :)

2009-02-19 @ 21:26:53
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Smidigt! :)



Ja, jag kan ge några rätter som vi brukar ha som standard: Burritos, carbonara, lax med pot, hemmagjord pizza, köttfärslimpa, chili con carne :) Några i alla fall.

2009-02-20 @ 08:25:45
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: - Hanna

Åh jag blir så avis, jag vill också bo på ett sånt ställe, verkar så himla mysigt! Knappast så att nån brevbärare skulle hälsa på mig i nån mataffär, haha.



Nope, inget mer vet vi, hoppas vi får veta innan vi åker iaf.. Om inte annat lär vi ju märka det på flygplatsen:)

2009-02-20 @ 09:15:28
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0