Lila och rosa jul

Nu har jag hittat allting som jag ville hitta för den här gången (ok, inte en resa hem men jag ska inte tjata). Ska bara fixa med lite annat ikväll så är jag helt klar sen. Sen måste jag bara fixa julklapparna till männen i min spanska familj.
Har lagt mig i sängen sedan en tid tillbaka och nu ska jag slå på sista avsnittet av Ullared och kolla på det sen ska jag fortsätta med allt annat. Den här julen kör jag all in på rim vilket jag tycker är riktigt kul! Julklappsinslagning är ju skitkul ;D


4 av paketen (sen hur många paket det finns i paketen är ju en annan sak). I år blir det lila och rosa!


Kommentarer
Postat av: ronjja

du med <3

2009-12-16 @ 20:20:47
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/
Postat av: erica

vad mysigt det är att glida runt mellan allas julbloggar nu! själv så svor jag mig fri från allt vad julklappar heter i år, vi har "lite annat" som pengarna ska räcka till ;) å familjen hade full förståelse. ist blir det lotter á 200:- per familj ist å förhoppningsvis blir vi miljonärer :)

2009-12-16 @ 20:21:56
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0