Dags för Julstämning

Haha!
Jag fick nyss ett uppdateringsmail från ett dagis i Gävle. Om vad barnen sysslat med på senaste och att de som hämtar sina barn efter 16 måste gå ut genom avd. månen. Jag visste inte att jag hade barn på ett dagis i Gävle, än mindre att jag hade barn över huvudtaget! Oerhört roande mail att få såhär på morgonen iaf!

Idag ska jag försöka ta mig ut och handla lite julsaker. Eftersom vi har vart borta så har vi inte riktigt fått ordning på julstämningen här hemma så nu känner jag ett visst måste! Granen ska också upp ikväll!
Julstämning it is!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha Ha! fan va roligt:) Vilken ultimat morsan som har banen på dagis i Gävle och bor i spanien! hihi.

2009-12-09 @ 13:25:41
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tacka gud för I.D smink;) haha! det är ju tur att jag inte ser ut som ett ärsel alla dagar i veckan allafall. hihi.

2009-12-09 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0