1 December

Och det har vart supervarmt idag! Helt otroligt! I norra spanien var det tydligen hur mycket snö som helst. Nu är jag iaf hemma och sitter äntligen i soffan efter min 8 timmars dag. Idag var iaf chefen tillbaka så vi kunde få tiden att gå lite tillsammans. Hon skulle iväg sen så jag passade hennes hund som brukar gå lös utanför affären. Inte den här gången! Han sprang iväg som en tok upp till stora vägen för att leta efter henne så det var ju bara för mig att låsa affären och springa efter. Knäppa hund! :)

I Soffan ska jag stanna ikväll! Karln min ska iväg och äta med gubbarna sen då deras chilienska kompis är på besök så jag ska gotta mig med god mat och Ullared (haha). Imorn är jag äntligen ledig!

Kommentarer
Postat av: Lova

Det ligger ju inte kvar, men snöflingorna var stoooora :D det såg ut som filmfejksnö, så vackert.. :)



Va härligt med eran resa :) Ullared är bäst!!! :) Pussåkram!

2009-12-01 @ 22:39:47
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0