Round round

Jag har verkligen flängt runt idag, tänkte ta mig en sista vilodag med foten men det var bara att glömma när älsklingen min ringer och frågar om jag vart hos läkarn. VILKEN LÄKARE?!
Jag hade missuppfattat att jag skulle iväg på en sista koll med tån för att han skulle godkänna sjukskrivningen. Lite sent att komma nu men han fyllde i papprena och röntgade foten vilken såg alldeles bra ut.
Tydligen skulle varmt vatten i tio minuter funka mot att hjälpa den på traven.

Vidare till jobb, lämna papper, vidare till skoaffär, köpa skor till bröllop check! (Visar sen) Vidare för att kolla bebiskläder och sen till å andra middag till ikväll.
Två timmar allt som allt tog det att gå hem.. myrsteg!

Äntligen sitter jag i soffan och här ska jag sitta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0