Nu börjar det bli drygt

Det här är inte kul längre. Man vaknar upp och tror att tån ska vara okej men det gör ont så fort man gått en meter. Går jag inte snabbt spänner sig hela foten och jag får skitont. Jag börjar tro mer och mer att den är bruten eller klämd!
Ska iväg till läkarn idag iaf, hur det nog ska gå. Jag skulle seriöst vilja ha ett par kryckor eftersom att det gör så ont.
Inte nog med det. Zacarias jobbarkompis fru är läkare och dom hörde av sig till henne och kollade vart jag skulle ha min husläkare här i Marbella. Jag stod hos en läkare i SEVILLA! Bara en sådär 2,5 timmar härifrån, great!
Tur att vi fick reda på det, för nu håller sambon min på att ändra det.

Igår var han världens bästa och hjälpte mig hela tiden! Inte nog med det kom han hem med massa godis, choklad, glass, klubbor, serranoskinka you name it! Tack för att du är bäst!

Kommentarer
Postat av: JENNY

stackars du. kommer du till sverige snart? DU ÄR SAKNAD.

2009-08-07 @ 11:36:38
Postat av: Linda

Om en vecka åker jag till sverige :) fast först till göteborg, sen sthlm så snart ses vi äntligen :)

SAKNAR DIG med och måste ju träffa lilla Filip!

2009-08-07 @ 13:09:35
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Lova

Ja de vore skittrist men man kan svänga runt på dansgolvet me kryckorna rätt bra :)



Va glad jag är att du har Z som är så fin mot dig. .:) Den lilla, lilla jackan är från Bik bok på rean för 87 spänn.. :)



Hoppas allt gick väl hos läkaren och massor med krya på dig kramar till dig! :)

2009-08-07 @ 13:46:35
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: veronica

men ska jag behöva kasta mig på planet och åke ner och bära dig till doktorn eller!

haha nej då. men allvarligt. gå till läkaren. NU!

2009-08-07 @ 14:25:15
URL: http://modistiskt.se
Postat av: JENNY

okii, låter fint! Hoppas du blir bättre i tån till Svea-resan! Vi ses när du kommer upp till Nårrtan!

2009-08-09 @ 21:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0