Mer Gossip Girl

Soffan och jag börjar nog gå varandra på nerverna snart. Jag har legat i den konstant sen jag vaknade och insåg precis att tån är dubbelt så stor som den andra. Dessutom börjar den liksom nageln bli helt svart. Suck!
Hur känns det egentligen när någonting i tån blivit krossat? Kanske borde gå till läkarn.

Så typiskt att det här ska hända nu! På lördag ska jag på konsert och jag kommer få stå på ett ben för att inte vara rädd att någon ska trampa på mig. Tom när katten är runt mig blir jag nervös. Jag behöver testa ett par nya skor till bröllopet innan jag åker till Sverige om en vecka. Kunde det inte ha vart fingret istället, suck!


Kommentarer
Postat av: jossan

oj!! för några år sen när min tånagel såg ut sådär så ramlade den av efter ett tag :( blev för mkt tryck underifrån eller nåt. Du borde nog gå till läkare!

2009-08-06 @ 14:52:02
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Erica \ Yulla

MEN GUD!! :D Linda! :D Hahaha! Jag har lyckas med samma sak fast tån brevid :P och in i sängen! hahah och du som ska på bröllop!

2009-08-06 @ 15:47:20
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej tittade in på din blogg av en ren slump. Det där med tånageln så kan jag säga att det kommer växa ut en ny under den gammla och på så vis putta bort den andra det kommer nog ta ett par veckor tyvär

2009-08-06 @ 15:47:41
Postat av: Anonym

Gå till doktorn och be dom trycka hål på nageln, det kommer bli 10 ggr bättre efter det!

2009-08-06 @ 16:14:17
Postat av: Linda

SV, Jo jag vet, tappade lillfinger nagel engång. Jag är mest orolig för värken :)

2009-08-06 @ 16:17:17
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0