Kålchefen & Banderas

Zacarias kollade upp en chiringuito (resturang på stranden) på google earth så bestämde vi oss för att åka dit och äta lunch istället och sen lägga oss på stranden där. Vi hamnde på en fiskresturang med supergod skaldjurs paella som låg precis brevid Antonio Banderas sommarhus. Det var Inget litet hus och det ligger verkligen mitt på stranden.
(Självklart glömde jag både kameran och mobilen hemma för senare foto)

Självklart fick man inte se synen av honom men en annan rolig sak var att menyn på resturangen fanns på svenska.
En sallad på cordoba style hade dom översatt till kålchefen på spansk läder. Haha som vi skrattade!
Jag hade ju iaf inte velat få in kökschefen på en bädd av läder serverad på bordet!


Banderas sommarhus

Kommentarer
Postat av: Lova

Visst visst du kände bloggpressen.. :D :P Jag beställde ju en en oxsvansbakelse så inget förvånar mig längre :)

2009-08-03 @ 21:15:10
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0