Håll er vakna

Jaha, då har typ alla gått och lagt sig som vanligt vid den här tiden och här sitter fortfarande jag. Mina sovrutiner har blivit så annorlunda sen jag flyttade till Spanien. Eller ja, självklart beror det på jobbet också men nu för tiden kan jag inte gå och lägga mig förrns klockan har slagit 24. Nån knäpp grej jag har fått för mig för jag kan inte gå upp tidigare än 9 på mornarna när jag inte jobbar förrns 17.

Märkte också att jag måste köpa nya resväska imorn för min är helt paj. Jag orkar verkligen inte men vi har ingen med hjul hemma och det kommer bli tungt att bära runt på en stor väska genom Danmark och halva Sverige.
Däremot stänger ju allt för lunch här och jag ska jobba imorn så frågan är om jag vill gå ner på stan, hem igen för att sedan gå ner igen. + att jag måste till busstation och köpa biljett till bussen så jag vet att jag kommer med den på torsdag.
Hmm. ilandsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0