Girls

I fredags var vi tre stycken som gick hem istället för att åka vidare till Norrtäljes enda nattklubb. Det roligaste var att det är just vi tre som har flyttat därifrån. En till Malmö, En till Sthlm och En till Spanien. Och det andra var att vi alla tre har bott närmast varandra, i samma stadsdel så vi har många gånger knatat hem tillsammans och gjort sällskap.
Den här gången kändes vi som 15 igen. Dessutom skulle de två röka innan vi skilldes åt, haha det hade vart tjuvrökning för några år sen!
 
Tjejer, ALLA dårå, vad sägs som en weekend nånstans, i Vår kanske?

Nu ska jag hjälpa karln och laga god mat! Kantareller och fläskfile är några av ingredienserna! Mums


Jag, Jessica & Angelica på väg hem

Kommentarer
Postat av: veronica

vafan, nu bökar jag ju nu innnan jag ska iväg till jobbet, attans. saknar er.

jag är på på en weekend!!

2009-08-25 @ 08:26:47
URL: http://modistiskt.se
Postat av: Angelica

Men jaaa! Verkligen! Till både weekenden och att vi kändes som 15 igen :) Myysigt!

2009-08-25 @ 14:31:35
URL: http://gnoge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0