Aj aj

Den här natten har vart allt annat än rolig. Så fort jag lyckas somna så vaknar jag i ett ryck för att jag tror att jag ska slå i foten. Nu har dessutom en stor blåsa börjat synas under tånagel.
Jag tror jag gör bäst i att stanna hemma från jobbet ikväll, skulle väl vart bäst att gå hem direkt igår kanske.

Vrålhungrig är jag också men jag har inte riktigt funnit stilen på att gå ännu så det är inge vidare skönt när man är uppe och försöker stödja sig, hoppar man dessutom på ett ben vill man bara slita av fanskapet.

Jaja nog om det, i soffan ligger jag idag :) Hoppas ni har en bättre dag!


Det fina rosa nagellacket har gått över i en mörklila färg

Kommentarer
Postat av: Lova

Gu va hemskt, å att det blir en blåsa också är ju lite skumt. Hoppas det blir bättre och BRA att du inte jobbar din arbetsmyra! :)



Kramar!

2009-08-05 @ 14:28:25
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Sandra

Usch då, du gör bäst i att stanna hemma och ta det lite lugnt. Zackis får vara hemma och ta hand om dej :) tänker på dej gumman.

2009-08-05 @ 15:01:11
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du, när jag klämde nageln så hade jag oxå fisont, så åkte jag iaf till sjukhuset så tryckte dom hål på nageln. Sen efter det så gjorde det inte ont längre eftersom trycket släppte. Bara ett tips så slipper du få liggsår ;)

2009-08-05 @ 16:45:03
Postat av: Natali

AJ!

2009-08-05 @ 18:08:13
URL: http://duvemala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0