Snart i Sverige

Det blåser lite ute idag med men det är åtminstonde inte storm som i lördags och solen skiner förfullt utan ett endaste moln! Så det är perfekt att sitta ute på terassen att plugga idag. Jag har som sagt ett till prov att göra på onsdag. Är man csnstudent ska tydligen ett extra prov göras. Inte för att jag förstår innebörden med det när vi gör prov i skolan för varje bok vi läser men men. Lärarna säger inte så mycket dom heller! Så nu blir det plugg i början på veckan igen!

Bara en vecka kvar i skolan, riktigt skönt faktiskt. Jag vill ut i arbetsvärlden och tjäna pengar! Dessutom åker jag till Sverige på söndag så jag bara längtar att den här veckan ska rinna mot sitt slut!



Systers student förra året i juni! Se nu till både Novali och Ronja att hålla er hemma när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Lova

Finns inget bättre än att känna att terminen snart är slut! :)

2009-04-27 @ 16:57:55
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0