Smooking waterpipe



Alla som känner mig vet att jag inte röker, och aldrig heller har gjort. Så när jag testade röka vattenpipa idag med äpple (och en himla massa tobak) kan ni ju tänka er hur det slutade. Ett bloss, en himla hosta och sen var min mage körd haha!
Men supertrevligt hade vi. Patricia i min klass slutar idag så hon, Lena, Corine och jag gick till en teeteria idag och drack lite te, rökte pipa och snackade massa skit. Stället vi var på är riktigt cosy!



Nu ska vi äta makaronilåda! Mums

Kommentarer
Postat av: Erica

Linda jag är liivrädd! Alex har precis gått till jobbet men medans han var hemma så hände det något. Jag måste berätta saker för dig sen.. Jag funderar starkt på att gå hem till min mamma, titta tiden då jag skriver! Vad gör jag uppe nu... Alex sprang in till vårat sovrum med gåshud.. creepy..

2009-04-17 @ 05:59:20
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahahahaha kusin då:)

2009-04-17 @ 12:20:03
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0