Plugg massa plugg


Såhär ser det ut hemma hos mig just nu! Vi har vårt andra test på torsdag och även om alla säger att det är lätt så vill jag vara helt säker på allting. Så de kommande dagarna innebär plugg plugg plugg.
Ska hinna med att träffa Linda vid 17 tiden, tjejen som gick i min klass tidigare så vi får catcha up lite.
Sen ikväll blir det mer plugg.

Juste, ni som tidigare har pluggat på enforex via csn. Behöver man göra ett extra slutprov när man är klar med kursen eller är det bara proven för varje bok?

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Va duktig du är! Lycka till.



Jo har en del att stå i, så tiden kommer gå fort! Så snart är han här!!! :) Och du med!! :D

2009-04-20 @ 16:37:43
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Pappi

Duktig tjej! det där fixar du

Kram Kram

2009-04-20 @ 19:14:46
Postat av: malin

du måste göra ett extra prov i slutet. Ett muntligt med...hmm PACO?! han som äger skolan iaf. Sen en hörövning och en skriftlig. typ som ett nationellt prov man hade på gymnasiet. Jag satt helt själv hela dan... Inte för att skrämma dig men det provet kräver mer än dom andra (inte pratövningen med Paco, han är snäll-enkla grejjer bara). Men däremot så var provet på typ allt man lärt sig tror jag!... Vilka underbara kvällar du har därnere=) jag lääängtar så tills jag kan komma ner! kram på dej!

2009-04-21 @ 00:23:11
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: ANia

oj.. va tufft ni har d i Marbella.. I valencia behövde vi inte göra slutprovet ..=) Hicimos solo las pruebas como los demas ;S entonces no sé :( pobrecita.. pero habla lo mas posible.. usa español muuuuchissssiimo:) con tu novio tambien :P y la vas a pasar:P

Lo siento por no escribir.. pero :P como siempre :P muuuchisiiimas cosas :P yy si necesitas ayuda con algo:P preguntame =) estoy aqui :P

besito

2009-04-21 @ 22:29:37
URL: http://adramaqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0