Pagafantas

Filmen i fredags var jättebra! Hade jag förstått allt hade den nog vart bättre eftersom att allt var på spanska hehe. Den handlade om en kille som alltid blev vän med tjejerna istället för pojkvän. Innan det åt vi god tapas brevid picassomuseet och innan det var vi förbi IKEA och handlade lite och åt daimtårta! Mums!
Igår jobbade jag hela dagen. Min gamla chef ringde och frågade om jag kunde jobba lite då och lite nästa vecka så det blir perfekt tills jag hittar ett annat jobb, lite extrapengar sådär.
På kvällen lagade älsklingen god mat, coquinas (små musslor) och sen en kötträtt (osso buco) och till det drack vi lite vin. Myskväll med andra ord! Perfekt kväll!

Idag regnar det, trist men lite skönt känns det faktiskt. Kan man fixa massa här hemma! Lena fyller år också så får se vad dom gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0