Lite girltalk i solen

Jag gick och träffade Kristin och hennes kompis lite snabb innan jag skulle träffa Linda. Mys på en resturang där dom åt och massa spanskasnack! Sen mötte jag Linda och vi gick till en tapasbar och tog en öl i solen. Sommaren här nere är garanterat den bästa. Du lever ett sådant annorlunda liv. Du kan vara ute längre, allting är så mer långdraget här och stressen finns inte på samma sätt.
Imorn pratades det om en grillfest igen! Om jag bara kunde ha ett jobb och pengar (och självklart min familj närmare + vänner) så hade mitt liv vart värt att inte klaga på! Typiskt :)

Jag hade med mig kameran men glömde att ta kort så jag bjuder på ett kort från teeterian, där man kan röka vattenpipa och dricka te och bara ha det cosy.


Kommentarer
Postat av: Lova

Jag vill också gå på spanientid! När man kommer hem från jobbet här i Sverige så är dagen slut.. :(



Kraam!

2009-04-20 @ 20:53:00
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hejsan.

Jag har precis flyttat till San Pedro, är aupair här hos en svensk familj. Skulle gärna komma ut och träffa lite folk, så om du vill ses nån dag får du gärna höra av dig.



/Sandra

2009-04-20 @ 21:33:54
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0