Fredag!

Det har vart underbart väder idag och är fortfarande. Så fort jag kom hem från skolan ringde älsklingen och frågade om vi skulle åka och äta lunch med hans jobbarkompis Andres och hans fru Maijka. Självklart sa jag så vi fyra åkte iväg till Trocadero som känns lite som en loung resturang som ligger på stranden. Super god mat och en öl i solen gjorde den här dagen.

Nu har jag tagit en dusch och satt mig till rätta. Väntar på att karln ska komma in så vi kan mysa till ordentligt ikväll med gottis. Det blir ingen grillning eftersom att vi är proppmätta så vi skjuter fram det till imorn till lunch.
Det är ännu inte mörkt och det är fredag, jag njuter!


Kommentarer
Postat av: Ania

Hoooola Linditaaaa :P



hihii .. pero leo tu blogg y me gusta.. claro que escribo sobre ti ;) hihi :P

Siii? tu vida es asi tambien?? a mi me gusta mi vida :) especialmente cuando estaba en España.. solo salir al supermercado es una avantura :D haha mucha gente.. y no necesitas mas..

aqui tiempo es maravilloso.. y quiero estar fuera de la casa.. :) para aprovechar el tiempo ;)



Siii me encanta påsk :D heiii vosotros teneis eso de semana santa como en sevilla?:) muchos procesiones y como una gran tradicion?:)



Yo no voy a hacer nada..:( voy a mis padres.. estar con mis amigos y mi groda ;) y eso es :P necesito un poco de tiempo solo para mi:P

vale Lindita.. te escribo mas mañana quiza.. me voy a ver una peli :P besitooo:)

2009-04-04 @ 20:42:29
URL: http://adramaqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0