En sovandes söndag

Idag har jag nästan sovit hela dagen och jag gillar verkligen inte när det blir så. Dessutom har solen kommit ïgen, men förhoppningsvis stannar den kvar nu hela resten av veckan.
Igår gick Florina och jag ut och åt tapas på favorittapas stället. Sen kom några andra från skolan och tog ett glas vin men dom var trötta så dom stupade hem i säng sen.
Vidare till Puerto Banus och sen avslutning på Olivia.
Nu har jag iaf bestämt mig för att inte gå ut på ett tag annars tröttnar jag snart på Marbella igen :)

Gjorde en jätte fin sminkning igår och lockade håret igår men självklart hann jag inte ta kort på det, så typiskt men alla sa att det var fint iaf. Lite ovant eftersom att jag aldrig sminkar mig "annorlunda".

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahaha!! :D

2009-04-19 @ 18:39:03
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Jaaaa :) Tänkatt det var ett halvår sen jag låg på BB! Helt sjukt och om ett halvår till så blir hon ett år!

2009-04-19 @ 19:57:19
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0