Sol sol sol


(Sol sol sol med favoritklänningen den här sommaren)

Maten igår blev kanon god. Nästa gång kommer jag däremot byta ut räkorna mot nått kött, lax eller köttfärs då jag tycker att räkor smakar bäst i skagenröra. Men garanterat god mat.. och inte tala om att det sammanlagt tog 10 min MAX att göra. Vi hade iaf en kanon mysig kväll igår med god mat, vin och en film samt massa mys.
Idag sticker karln iväg till Barcelona under helgen så det blir jag och Pimpan som får mysa till ordentligt hemma. Måste träffa kristin om hon kan vakna nångång hehe.
Solen skiner på nått otroligt mycket här nere fortfarande.. hur har ni det där hemma?
Hoppas du kommer ner snart mama!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jävla mupp man har å göra med alltså.

hitta inge svamp heller. I have a bad day!

2008-09-05 @ 20:47:25
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0