Skön nap på soffan


Har precis vaknat efter en välbehövlig nap på soffan.
Det är regn i luften idag och det kom en skur tidigare så att ligga under filten på soffan var bara skönt. Synd att man inte kunde ligga kvar men men, det är jobb igen klockan 17. Imorn börjar helgen så jag ska inte klaga.
Var över till Kristin ett tag på lunchen igår och vi satt och snackade om vart vi egentligen bodde, att man kanske inte alltid uppskattar det man har. Även om jag jobbar för en pisslön just nu så är det egentligen bara extra pengar. Jag har på sätt och vis turen att jobba med den här utsikten och med bra kvalitet på kläderna. Den här gången står jag för de jag säljer! Nu är det dags att byta om, 3 timmar på jobb med garanterat en skön timmes läsning. Så får vi göra vi!

Fan, tro inte att pipandet från lastbilen har försvunnit!

Kommentarer
Postat av: Lova

jag är såå avundsjuk på att du bor utomlands så börja uppskatta det nu :) Kram!

2008-09-18 @ 20:59:26
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0