Seg kväll

Gjorde en kladdkaka ikväll, har vart så himla sugen på nått bakverk i choklad! Tog bara halva smeten så tror den hade blivit bättre med hela men den var helt ok, men vaniljglass till. Skulle titta på "Baby Mama", men självklart så slutar filmen funka efter ett tag. Så sjukt irriterande. Har försökt mig på filmen "Kung fu Panda" nu men intresset för filmen slutade så fort det började tyvärr pga att jag var tvungen att titta på en ny film. Tror jag ska lägga mig och läsa lite istället. Håller på med "Da Vinci Koden" och den är riktigt bra.

Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kladdkaka, som vi älskar det:)

Filmen va super bra, riktigt jobbig i vissa scener, kan inte vart lätt att spela in den!

Du får ladda ner sen:)

2008-09-21 @ 13:24:06
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0