Påväg till Bilbao

(Favorit chinosarna åker inte med, men däremot skorna tillsammans med blekta jeans och skinnjacka och sedan lite festligare kläder för kvällen imorn)

Nu tror jag att jag tagit fram de kläderna jag vill ha med mig ihelgen till Bilbao. Vi har bara handbagage med oss för att dom tar 200kr för varje väska, stort skämt ju! Och vi måste ha med oss Zacarias bilväska. Sterling tar liksom 30 el 60kr, minns inte, men det är stor skillnad! Så nu får vi verkligen inte ta med oss för mycket kläder.
De kommer iaf bli en mysig helg med god mat, uppvaknande i hotellsängen och bara ligga och dra sig lite innan jag ger mig ut för shopping och turistrunda! Om en timme åker vi så nu ska det sista fixas. Hoppas ni alla får en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: malin

åh du med vännen! bilbao, vad häftigt! alltid velat åka till norra spanien. vill höra ALLT sen. Ha det super! puss

2008-09-26 @ 21:13:33
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: Kristin

Bah, kommer inte direkt bli ovann med honom juuue ;)

2008-09-28 @ 15:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0