Mornarna är bäst



Underbara morgon!
Nu är jag redan klar med nästan allt jag behöver hinna med den här morgonen och klockan är inte ens mycket, perfekt! Efter att jag kramats massor med min underbara sambo som behövde gå till jobbet så kom Pimpan in och hoppade upp i sängen brevid mig och mös massor. Mysmorgon med andra ord!
Igår hade jag lite cravings på äppelpaj så sagt och gjort, efter en kanon dag på jobbet gick jag förbi supermercado och köpte äpplen och grädde och gjorde äppelpaj och hemmagjord vaniljsås. Nästan så jag börjar bli en hejare på att baka nu ;)

Nu är det bara två dagar kvar tills vi åker till Bilbao. Då kommer ni kanske få lite roligare skrivning än vad de är nu med jobb, film och bakning hela tiden haha. Men de är vad vi sysslar med just nu. Jobbar, kommer hem och myser till god mat och film och förhoppningsvis nått gott som Linda gjort ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ditt nästa mission blir ju att lära dig spanska bra och sen att öppna cafe:)

2008-09-24 @ 13:30:26
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0