Heta ostgratinerade räkor

(med lite tortilla chips underst, ska tydligen smaka ljuvligt)

Gu så seg och trött jag vart idag. Inte att tala om yrseln jag haft. Vågade mig inte ens ner på stan för att träffa Kristin. Får ta det imorn och heeeela helgen. Kom iaf iväg till affären nu.. nånting måste man ju äta och bättre mår jag faktiskt. Hade velat göra kladdkaka eller chokladbollar men självklart har affärjäveln ingen kakao, han visar mig istället nutella.. Jo man tackar ja, får gå iväg till Supersol nåndag. Tänkte överaska karln ikväll med lite god mat och rött vin.. får hålla tummarna för att han kommer hem till middag dock, man vet ju aldrig med det där jobbet.
Hur har eran dag sätt ut?

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

guu va gott de såg ut på bilden. Ikvæll sticker vi till sverige. Haha. anledningen ær POTATIS festival i Alingsås. skrattar lite nær jag tænker på det. menmen.. va gør man inte før sina vænner. kommer bli en toppen helg.

2008-09-05 @ 10:09:22
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0