Renovering pågår

Det är lite renovering pågång som ni kan se. Är inte riktigt klar ännu men orkade inte förtsätta. Vill tex byta ut det där äpplet mot nått annat men jag vet inte riktigt vad ännu, några tips?

Nu har jag äntligen bestämt mig iaf för att jag ska börja träna! Har hört att man kan träna tre gånger i veckan för ca 67 euro i månaden! Vilket fortfarande är svin dyrt men det är bra billigare än normalt pris och tre gånger räcker för mig. Dessutom ligger gymmet precis vid mitt jobb så det skulle bli perfekt att komma upp lite tidigare på mornarna och gå till gymmet för att sen vara på jobbet till 11.

Kommentarer
Postat av: Lova

Men guu va dyrt! I sverige får du två medlemskort för de och får träna hur mycke du vill.. Hur kan allt vara så himla dyrt i Spanien? Trodde ja kom in på någon annans blogg först innan ja läste de här inlägget =) Men de ser bra ut =) Kraam!

2008-10-13 @ 10:34:24
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Erica

Jag hade värkar igår, men sen - poof! Borta! :( damnit!

2008-10-13 @ 15:58:29
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0