Pannkakor

Åh vad typiskt!! Har vart sugen på pannkakor nu hur länge som helst och självklart idag när jag slutade tidigare än vanligt och tänkte göra dom här förbaskade pannkakorna och tom går och köper ägg och grädde så har vi självklart ingen mjölk hemma! Kan de bli mer irriterande eller.

Seg dag har det vart idag också så det är skönt att vara hemma 2 timmar tidigare än vanligt. Med regn ute så är det inte sådär jätte farfyllt på strandpromenaden och i klädaffärerna som ligger där. Ne nu ska jag sätta på en tvätt och sen njuta av en ledig kväll! Bättre än så blir det inte ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va typiskt. Jag skulle bli gaalen!

Ta det lugnt ikväll nu, har du vart till doktorn?

2008-10-22 @ 18:41:41
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Erica

Förlåt att jag inte kunde prata så länge idag, men du förstår nog :D

2008-10-22 @ 21:26:45
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0