Nyklippt

(Jag saknar mitt gamla långa hår)


Nu är äntligen mitt hår nyklippt! Det har spöregnat hela natten och spöregnar fortfarande men kände ändå att jag behövde ta mig till den där bokade tiden hos frisören. Är riktigt nöjd, klippte bara topparna men nu ska det iaf få växa ut och bli långt igen. Saknar mitt långa hår. Tre killar var de som jobbade där. Var och en hade hand om sina grejer. En tvättade håret, en klippte och den tredje plattade det. Dessutom så fönade två av killarna håret samtidigt.. hur lyxigt kändes inte det.
Jag trodde jag skulle få en rejäl utskällning för hur mitt hår såg ut men han gav mig bara komplimanger hela tiden om vilken fin hårfärg jag hade. Au natuelle! Så det var lite skoj :)

Middagen igår var jätte trevligt. Men idag mår jag inte alls bra. Har inte kunnat sova inatt då jag haft en fruktansvärd värk i min rygg. När jag sen borstade tänderna imorse började jag må jätte illa och jag känner fortfarande att illamåendet är kvar. Kanske håller på att bli sjuk och halsen kanske har svällt så det kan ju vara orsaken. Får värma mig ordentligt ihelgen. Nu ligger pimpan mellan mina armar och datorn och sover sötnosen och snart kommer älsklingen hem.
Idag blir det stor handlning!


Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Jag med! Skitgott ju!:)

2008-10-31 @ 15:12:29
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0