Inne eller ute?


(Vi två när vi precis lärt känna varandra! Blogg är bra allt bra alltså!)

Det är min fråga just nu, ska jag stanna inne ikväll eller ska jag gå ut! Var förbi Kristin en sväng på lunchen och vi bestämde att vi ska ut och ta nån drink ikväll! Men vi sa också att vi skulle strunta i det om regnet öste ner och just nu verkar det inte kunna bestämma sig! Nyss kom en blixt, nyss öste regnet ner men nu är det lugnt igen. Typiskt!
Hon slutar iförsig inte jobba förrns runt 23-00 ikväll så jag har ju ett tag till på mig att hoppas på icke regn!

Kommentarer
Postat av: Kristin

kristin med boll skallen!!! :) jag e så glad att du hittade mig gumman!! alla borde ha en vän som dig!!!! Faan att jag inte kan hitta ett enda litet internet att sno från, vill ligga hemma i min säng, nerbäddad med datorn i knät och surfa runt, men nää, sjuk som jag är får jag sitta och se skabbig ut på giangrossi och dricka iofs jävligt gott mint te i mina mjukisbrallor!! :/ så där dag i dag alltså!

2008-10-12 @ 14:24:14
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0