Härlig morgon


(Snart är det två år tillsammans med min underbara sambo)

Vad mysigt det var att äntligen få sova med karln igen! Veta att han är där och ha våra armar runt varandra! Jag har sovit som en gris inatt igen och kanske är det för att det är ljusare och varmare på mornarna eller så inbillar jag mig bara.
Ska strax göra mig iordning för jobbet och jag är glad idag för numera stänger vi klockan 19 på kvällarna istället för 20 och det kommer göra en sådan stor skillnad, fantasiskt! Längre kväll att mysa på!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar den där bilden!

Skönt att han kom hem till dig efter allt strul:)

2008-10-27 @ 11:00:49
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Erica

Härlig bild! :D

Här är det höstmörker så det bara skriker om det. Blåst, regn och kallt. BLÄ. Man vill knappt gå ut! :D



Längtar tills du kommer hem!

2008-10-27 @ 16:14:45
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0