En mysdag i Spanien


Jag har mått riktigt konstigt idag så har inte alls fått mycket gjort förutom dammsugning och tvätt! Men det är rätt bra det med. Hade velat åka till La Cañada på eftermiddan också men kroppen sa ifrån. På helgerna när man för engångsskull är ledig måste man få lite lugn och ro också. Och det har vi fått, filmer på tv och god frukost och lunch framför denne. Ikväll ska jag göra kladdkaka och så ska vi värma en pizza i ugnen och kolla på nån bra film! En riktig myskväll med andra ord!

Jag och Zacarias har bestämt att vi en timme varje dag, ska prata spanska med varandra. Så nu håller vi på för fullt här hemma med pratandet. Det är nog rätt bra att vi gör såhär så jag kommer in mer i det spanska språket.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Jag lovar att höra av mig så fort det är dags! :) Det vet du.

Pappa var precis här och pratade med mig och alex..

2008-10-05 @ 00:21:40
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken underbar bild:)

Toppen med spanska timmen!

2008-10-05 @ 12:04:38
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0