Drömmar

Oj, jag sitter visst och drömmer mig bort här medans jag har massor att göra med mig själv innan jag ska till jobbet, Föna håret t.ex ;) Har fått ett mail om en distansundervisning som jag funderar på att kanske läsa.. Måste ta reda på lite mer om den innan jag ansöker dock. Så Mamma, jag ringer dig ikväll :)
Har drömt drömmar om jobbet nu två dagar i rad.. jag kan inte riktigt förstå vad som går runt i huvudet på mig i sömnen, kanske är de min utbildning som spökar som jag så gärna vill göra. Drömmer iaf en massa om nya kläder och hej å hå :)
Tog två kort från utsidan på jobbet igår så ni kan se lite vad jag jobbar med men med solen så gick de sådär :) Ne nu måste jag rusa in i badrummet och föna håret, hej hopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0