Miami och Svea

image316

Imorn åker min älskling till miami i två veckor. Om jag är avundsjuk? Mycket! Om jag kommer sakna honom? Massor! Jag vet att han kommer få jätte kul och han har länge velat åka just hit så jag är glad för hans skulle även om det kommer bli tomt här hemma. Å andra sidan åker jag till Sverige på onsdag så blir bara 3 dagar själv hemma + att jag kommer ha massor att göra i Svea så det blir härligt. Ser så mycket fram emot att få komma hem till Sverige ett tag och träffa alla och äta den goda maten. Brödet saknar jag mycket just nu, och lakris, och smörgåstårta, och grillad kyckling och massor massor mer.

Älskling jag kommer sakna dig så himla mycket! Hoppas du får en fantastisk resa. Nästa gång är det du och jag tillsammans. Vi två i Italien! Du och jag alltid!

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha, troligtvis inte. Happy meal var ju grejen :P
Han bara reser och reser den där rackaren :)

2008-03-16 @ 10:53:44
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0