Genier och god lunch

image315

Min morbror är ett geni.
Det ligger nog i syskonen Zetterbergs gener. Jag har klagat i flera dagar över att internet inte fungera korrekt efter att jag hade köpt nätverkssladden. Han bad mig gå in på ett ställe, trycka på en ruta och sen var det fixat. Härligt. Kan jag äntligen sitta vid bordet, i soffan och ute på verandan och inte på ett kallt golv.

Har nästan precis kommit hem. Jag och Zacarias har vart nere på Strandpromenaden och resturangen Garum och ätit god lunch. Kanon god mat. Söta kristin med sina fina huva jobbade i köket :) Sen gick vi och köpte lite godis och vandrade hemåt. Vi gick och höll om varandra och dagdrömde om hur vårt hus ska se ut som vi någon gång i framtiden vill bygga. Det kommer bli så fint! Han är bäst, min man!

Kommentarer
Postat av: Kristin

LINDA!!:P det heter faktiskt bandana!!! ;) inte huva!!:P

2008-03-16 @ 12:39:46
URL: http://kristinimarbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0