Bästa vännen

image330

Sötaste magen i stan! Och jag blir lyckligaste gudmorn. Älskar dig vännen

Kommentarer
Postat av: jenny

PÅ den här bilden kan man se att humlisens lampa fortfarande är hel! haha

2008-03-25 @ 18:07:20
Postat av: Linda

Haha ja det har du fan rätt i ;D

2008-03-25 @ 20:23:21
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Mirella Ristic

Heeejsan svejsan! Va roligt med bilder! Hoppas att du har haft en bra dag. Själv har jag tränat, städat och tvättat. så duktig har man varit;)Så duktig att jag belönade mig med ett svart fodral! Hehe, hittade ett storlek S. Jiiipppi!!! Imorgon ska vu på en koncert på kvällen, skoj, ser fram emot d! Vad ska ni hitta på?
KRAM KRAM

2008-03-25 @ 22:18:23
Postat av: Linda

Ja jag försöker ta så mycket som möjligt nu när jag är här hemma :) Men shit vad du har vart duktig då. Själv var jag och fikade sen somnade jag när jag kom hem.. så ansträngande var det ;) hehe. Ååå jag ska in till stan imorn, då ska jag se vad jag kan hitta för roliga färger :D
Gu vad kul med koncert, vilka spelar? Jag tror jag ska träffa en av mina bästa killkompisar och dricka lite shots men orkar inte byta om så beror på om dom ska ut snart eller inte hehe. Annars lägger jag mig snart och imorn blir det utgång, Lilllördag och allt
;D haha.
Kramkram vännen!

2008-03-25 @ 23:39:19
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0