På svensk mark



Nu är jag på svensk mark.
Uppe med tuppen är jag också och vädret är strålande. Vet inte om det blir nationellaprovet i matte B nu på morgonen eller om det blir tandläkaren, väntar fortfarande på svar. Rolig första morgon va? ;)
Jobbade första dagen på nya jobbet igår innan jag åkte till flygplatsen, hann med att sälja en hatt, inte illa pinkat haha.
Nu ska jag ha en rolig och avslappnad (stress imorn då syrran tar studenten på torsdag) vecka och träffa mina vänner och familj.
Saknar dig älskling!

Kommentarer
Postat av: Kristin

ja de e ju grejen med att vänja sig med kalla rummen här... åhm jag längtar hem till min säng nu...!!

2008-06-03 @ 10:32:04
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/
Postat av: veronica

nu e aj i norrtälje, jeny har precis åkt hem. typiskt. vi undrade var du tagit vägen :D men nu vet vi. Men imorn ska vi nog hitta på ngt vi kan ringa då :D

2008-06-03 @ 17:09:07
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0