Jag bor i Spanien


Jajjamensan, idag bor jag verkligen i Spanien.
Här är det full fest på gatorna och tutor och raketer hörs överallt! Så jäkla skoj att Spanien äntligen efter 44 år har vunnit! En öl för det!
En annan sak angående fotboll, den där tummen i munnen som Torres gör kan bara betyda en sak, en unge är på väg eller är född, Varför är alla fotbolls spelare gifta, förlovade, skilda eller föräldrar vid ung ålder?

Annars är allt bra. Fullt med jobb nu, 7 dagar rättare sagt innan resan till Italien görs på fredag! Två rum är målade och äntligen börjar vårat sovrum bli något mysigt. Bilder på det kommer senare, nu tillbaka till fotbollen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra !

¡Felicitaciones!

2008-06-30 @ 01:21:08
URL: http://aaalexandraaa.blogg.se/
Postat av: malin

shit du åker verkligen till italien snart, vad härligt! Bestämt vad du ska göra än? Jag och Fredrik åker neråt danmark istället då flygbiljetter till italien reguljärt är sjukt dyra just nu!

Tänkte på en sak, jag har ju tagit semester nu första veckan i sept men kommer inte du och mirella jobba typ JÄMT, alltså från morgon till kväll varje dag med tre timmars ledighet mitt på dan? Känns lite surt att åka när ni jobbar så mycket ju! kram!

2008-06-30 @ 16:02:23
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag jobbar på det! Hoppas jag kan komma iväg!

VILL verkligen.

2008-06-30 @ 21:44:22
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Franki

Tjena Linda .. Du kan väl inte börja hålla på Spanien nu bara för du spenderat ett par månader på costa del sol :) dom hade för övrigt bara flyt att dom vann straffarna mot italien =) skämt å sido - snackade me Zacke på MSN igår, ser ut att jag kanske kommer å hälsar på er till sensommarn/hösten.. ska bli kul att se hur ni fått ordning på huset! Ha det gött i Italien!



Kram / Frankie!

2008-07-01 @ 16:58:41
Postat av: Linda

Du Frankie, jag tror att min kära pojkvän har gjort mig skadad sen jag kom hit, jag kan mer om spansk fotboll än om svensk hehe. Synd dock att spanjorerna slog ut italienarna ;)

Klart du ska komma ner och se hur vi har det. Vi är snart klara med vårat sovrum och det kommer bli så himla fint. Ska försöka lägga upp nått kort här sen så kan du få se på ett ungefär hur det se ut.

Så se till att boka biljett nu :)



Tack, jag ska äta mig tjock i italien ;D haha. Ha det så bra i Sverige!

2008-07-02 @ 09:15:34
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0