Datorn sa nästan adjö



Jag har vart på mindre bra humör idag.
På lunchen märkte jag nämligen att min dator var på väg in på sin sista visa. Panikslagen som jag var letade jag rätt på en cd skiva som var datorns enda räddning. Lyckades återuppliva min stackars gamla dator och hade tur nog att alla gamla filer och bilder låg kvar på datorn. De som känner mig vet att jag inte klarar mig utan min dator om jag är hemma, speciellt inte om karln min ska bort ihelgen igen också. Datorn är för mig något avslappnade som jag sätter mig vid när jag varvar ner.

Imorn är jag äntligen ledig.. 9 dagars jobb har tagits i fötterna och det ska bli skönt att vila (?) upp sig. Badrum och kök ska städas, tvätten tvättas och finns tid över ska två rum målas.. och på allt detta vill jag ändå kunna få lite sol! Puh vet inte hur detta ska gå. Hoppas ni andra har en bättre ledig dag imorn om ni är lediga. Nu ska jag krama och pussa på karl! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0