The movie and shopping

Igår fick Mirella en superide efter att hon vart tvungen att gå hem från jobbet, Hon ville se Sex and the city the movie! Självklart var jag med på denna briljanta ide, Hem till henne och titta på dessa fantastiska tjejer. (fFör mig sågs den en andra gång). Dessutom har vi knappt umgåts på senaste, förutom på jobbet.
Är ledig idag igen och tänkta äntligen ta mig upp till La Cañada för att kolla rean där, har inte alls hunnit med någe större köp på denna fantastiska rea som är varje år. Däremot fick jag med mig en superfin klocka igår, en vit fin sådan, för ynka 10EURO!! Som hittat! Tänkte även passa på att visa ett annat kap, som gjordes tidigare i sommar, för orginalpris, ett par skor för 12 euro. Kalas att bo i Spanien vid sånna här tillfällen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0