Snart 22


2 dagar kvar till födelsedag

, eller snarare 1.. På lördag är det dags igen. Det är helt sjukt vad tiden går fort. Kändes fortfarande som igår när underbara mamma och lillasyster Ronja var här i Spanien och firade min födelsedag tillsammans med mig i Tarifa. Brun var man också, och nått kilo tyngre. Synd att jag inte kan fira min födelsedag med min familj i år igen. Men men, förhoppningsvis blir det Tarifa på lördag istället men just nu, nu känner jag för att dra täcket över huvudet och sova enda tills på lördag.


Kommentarer
Postat av: Erica

Ah våra mammor är två kloka kvinnor! :) Hoppas jag blir likadan som min mami :) Imorgon fyller du år hjärtat! :D Hihi.



Ja men gör det. Har läst att du är tokless på ditt jobb, kom hem till mig. Jag är ju ledig nu, så vi kan spendera dagarna ihop! Du blir aldrig av mig med då :P hahaha!!

2008-07-25 @ 07:18:27
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: malin

men gumman jag är säker på att Z kommer göra din dag speciell för dig! Sen kanske det kommer ett paket till dig också(något försenat då såklart)..Men då behöver jag adressen? på min facabook, meddelande kanske? =) Kramar!

2008-07-25 @ 10:54:21
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: Andreas

Grattis på födelsedagen =)

2008-07-26 @ 10:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0