Oh yes.. smasken

Nästa vecka får garanterat bli min sista vecka på Cascade Design, nu har jag fått nog av stället och den icke tillgängliga respekten. Sitter och myser med Pimpan nu i skrivandes stund. Har blandat iordning en drink åt mig och jag kan inte minnas sist det var en god drink som gick genom min strupe. Har annars blivit halsning av vinbox i sverige och goda viner med älsklingen på diverse resturanger.
Ikväll blir det utgång. Jag ska ta hand om Mirella och vi ska ha en trevlig kväll, ska dessutom få träffa hennes gamla kompisar. Vi får absolut inte glömma att vi båda jobbar imorn. Icke icke.

Imorn kommer han äntligen hem!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ge fan i spriten!!!!!!!!!!!!!!!

Älskar dig Mamma.

2008-07-20 @ 11:43:11
Postat av: Anonym

ja va eller jag ÄR i göteborg...väntar på bussen...träffade mig en go göteborgare igår haha



Elin-oslo

2008-07-20 @ 15:24:27
Postat av: Linda

hehe mamma min mamma ;) älskar dig!!

2008-07-20 @ 17:02:57
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Erica

Ah nu är jag stor Linda.

Och ändå har jag 2,5 mån kvar :D haha jag kommer att explodera!

Haha MammaUlla är ju för söt! Tycker du ska lyssna på henne! Hon är en klok kvinna.



Ja men då tycker ju jag att du ska ta dig hit :P fast, du jobbar ju dock mycket :/

2008-07-21 @ 19:15:10
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0