Att inte gilla sina chefer

Vi har vart utan våra chefer på jobbet då dom har vart på nån fashion grej i Tyskland. SUPERSKÖNT! De som har vart på mitt jobb eller jobbat med mig vet hur våra chefer kan vara. De kan stå bakom en och flåsa en i nacken medans man känner sig livrädd och känner krav på att sälja! Idag däremot kommer dom tillbaka och det känns inte alls bra. Borde man inte känna att det ska bli roligt att chefen kommer tillbaka? Idag känns som en dag då man kommer få skit över sig, "Varför är inte det gjort?" "Varför ser det ut sådär där?" "Varför är inte det här korrekt utfört". Blä blä blä! Tom en norsk kund frågade mig hur chefen var "Han ser rätt agresiv och hård ut". Normalt? Inte det minsta.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

verkligen inte normalt. har oxå haft en sån chef. kænna hur man trippar på tårna før att inte få uppmærksamhet å bara få skit.. :S men du skulle væl sluta jobba eller?

2008-07-31 @ 14:58:25
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

jag har lite planer.. de beror lite på hur vädret blir.. va har du för förslag om de e så att de regnar ute??? börjar få lite panik. vill att de ska bli en toppen dag ändå.

2008-07-31 @ 23:31:48
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: malin

jag saknar dig vännen! Måste ta tag i det här med flygbiljett snart, bara 4 veckor kvar ju=)

2008-08-02 @ 00:42:06
URL: http://svmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0