Två och en halv man

Idag blire min söndag. Har precis duschat och ätit upp massa glass. Kollar på dos hombres y medio (two and a half men). Minns inte vad den heter på svenska? Två och en halv män? Neh?
Ska slänga i mig det sista av dillchipsen snart också. Få lite sverige känsla av Estrella chipsen. Försöker få tag på karln min men han svarar inte. Det vore ju trevligt att veta när han kommer hem ikväll/inatt.
Jaja jag sitter väl här och väntar förmodlige. Är en söndag kväll för mig iaf med massa onyttigt och film! SKÖNT LIV!!

Imorn
hoppas jag på att det blir reashopping. Mirella skulle se om hon hann följa med innan hon började jobba annars får jag väl ta en sväng upp dit själv. Så tråkigt bara att shoppa ensam men men. Håller tummarna.

(Trist inlägg btw ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej! Jag och en kompis ska ner till Marbella i vår för att jobba, bo och festa. Har du lust att ge oss några tips och idéer? :)

msn: [email protected]

2008-01-08 @ 23:33:27
Postat av: Linda

Jag har lagt till dig på msn :)

2008-01-09 @ 16:27:10
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0