Posten alldeles för tidigt på morgonen

Kom hem från posten för 20 min sen, alltså klockan 10.00! Att jag ens är ute och spattserar då är helt otroligt. Länge sen jag gick upp samtidigt som Zacarias går till jobbet. Var tvungen att posta ett brev till min mattelärare och jag var inte direkt ensam på posten. Kul att behöva stå i kö för ett fjuttigt litet frimärke. Thats spain. Kan dom inte ha frimärken på andra ställen också?!

Underbart väder är det iaf. Måste ta och klippa mig, får se när jag tar den prioritering dock haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har faktiskt frimärken på alla Tobaccos också lilla du=) men kan väl vara skönt att va uppe i tid ändå! =) Jag gillar inte att gå upp tidigt nu för mina dar blir såå långa o tråkiga då.

2008-01-29 @ 12:45:16
URL: http://svmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0