Engång i tiden gillade jag inte stuprör

image234
En vän skickade några gamla bilder på mig. Detta är en bild som jag då gillade jätte mycket men vad liten man såg ut på den tiden haha. Minns inte exakt när det var men kanske mellan 18 och 19 års åldern? Och då är man bara två år äldre idag och jag känner mig mycket äldre när jag tittar på bilder och tänker på hur man var då. Både till sättet och genom kläderna.
Jag vet själv att jag förändras riktigt mycket.

Minns att jag var med i en modetidning från hemstaden då jag berättade att jag aldrig skulle använda stuprör. Idag några år senare äger jag flera stycken. Man ändrar sig rätt mycket i åldern ändå :)

Kommentarer
Postat av: malin

vad söt du är=)! 'Vi har precis kollat på en film, eastern promises. Om du inte sett den, ladda ner! klart sevärd! hoppas din helg blir okej, hälsa Mirella om du träffar henne.pussokram

2008-01-05 @ 21:32:43
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: Maya

hehe ja usch de är de verkligen. men lyckos dig som bara har en natt kvar :) min brr 27 mil bort så de dröjer nog två veckor snyft.
men tack så mycket för de tipset. ja de svåra är ju att få tillbaka hårfärgen, men de är faktiskt kul att testa nya saker :) så de rekommenderar jag. gullig bild på dig där

2008-01-07 @ 17:51:10
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0