Another saturday in Marbella

Trodde det skulle bli lugn kväll igår men icke. Zacarias frågade om jag ville med ut och äta middag med några av hans vänner och deras flickvännermexikanska resturangen. Okej, nu är inte jag den som jag skulle vart i Sverige, den som vart jätte social och pratat med allt och alla men det gick rätt bra ändå. Försökte hänga med så mycket som möjligt i denna svåra andalusiska dialekt som dessa människor innehar.
Efteråt gick vi vidare till Tangito, en bar i gamla stan och sen vidare till ett annat ställe.
Efter varje glas jag  fick i mig så var också jag med i snacket. Vågade prata mer och det var riktigt trevligt :)

Däremot, seriöst. Vad har de flesta spanjorerna i Marbella för stil egentligen? Existerar ens ordet stil? Nu är inte jag den med mest stil men mina jeans, t-shirt och stövlar och killarna och deras flickvänners snygga kläder slog ju klart alla tillsammans! Helt otroligt. Helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Göttans! :p
Nä vi var här i krokarna, Havanna är att rekomendera!! itne för att jag mins var det låg, men men :p Var en sjukt trevlig kväll.. Ute med kollegor, Jackie 40 + Timo bög 40+ marcel bög 40+ :) så jag var ute och rastade panchisarna igår:P

2008-01-28 @ 01:01:12
URL: http://kristinimarbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0