Skor skor skor

   
Så jäkla trist. Har hittat två skor på gojane som jag suktat efter så länge. Inte förrns nu la jag märke till hur höga klackarna var på skorna. 5 inches, det är för sjutton 13cm högt!! Det kommer aldrig gå. 4 inches, 10cm är lagom. Så besviken jag är. Det är kanske bra iförsig så jag sparar mer pengar.
Äh va sjutton, nån där ute som vet någon bra sida med snygga skor som shippar till EU? Det ska vara en bra prisklass, jag lägger inte pengar på dyra skor då jag aldrig kommer ihåg att klacka om dom.

Kommentarer
Postat av: malin

asos har ju superfina skor! ...Så störande för min msn funkar inte, har inte gjort det på flera dar, går inte logga in. Om du undrar var jag är ;)..Funkar din?

2008-02-27 @ 11:28:10
URL: http://svmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0