Party party

Det åkte bort lite färg efter duschen faktiskt. Men det kanske var lika bra så man inte var sådär super brun. Nu känns det mer lagom. Men brun är man iaf.

Sitter och dricker upp min bacardi breezer, gu så goda dom är. Tur att dom är billigare här än i Sverige annars hade man ju vart ruinerad. Ikväll blir det fest. Utgång med Valerie, Lisa och Co och vi ska tydligen få ett bord nånstans och få gratis dricka. Inte mig emot. Fattig student som man är. Ska bli riktigt skoj! Däremot börjar karlns tävlingar imorn igen och det är väl tänkt att jag ska med så får väl se till att komma hem innan han åker och vara rätt sparsam på drickat haha. Annars är det min tur att ligga hemma imorn eftersom att han låg och var risig idag.

image265
Jag och Valerie

Kommentarer
Postat av: Evelina

vart e du någontans?

2008-02-02 @ 22:37:56
URL: http://hjartaallt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0