Nu åker lacket av och..

Jag hittade så himla snygg skjortklänning idag på h&m och även fast alla mina pengar har gått till flygbiljetten till Svea så var jag bara tvungen att slå till. La bara ut 10euro på den, sen lånade jag 10 av Malin men det märker jag av den 25e hihi.
Vi har precis kollat på Closer.. vi skulle vara sådär super duktiga och kolla på spanska men sket i det och satte på engelska och svensk text, så mycket bättre. Jäkla konstigt film det där, - "Bara för att jag är en jävla grottmänniska" haha seriöst. Imorn hoppas vi på sol och lunch på paseon.

Kommentarer
Postat av: Maja

snygg skjortklänning :D

2008-02-19 @ 12:20:41
URL: http://majabajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0