Konstiga regler i Spanien

Jag förstår mig inte på det här landet när det handlar om jobb. Blir man sparkad blir man sparkad samma dag, då är det bara att gå. Jobbar man ihjäl sig för jobbet så får man inte mycket till tack. Jobbar man dessutom över 3 1/2 timmar på kvällen, och inte kommer hem förrns klockan 23, ne då får man skit för att man råkade försova sig dagen efter, den dagen man ska få sluta tidigare än vanligt men ändå sitter kvar när klockan ringer för dagens slut. Jävla sjuka regler.

Och inte nog med det, Vår katt har smuttsat ner våra vita stolar med sina smuttsiga blöta tassar, hon var dessutom tvungen att hoppa upp på alla stolar och inte bara en. Hon som alltid annars vägrat att ligga på vita föremål. Hon är ju värre än ett barn.

Nu har jag fått ut lite aggresion och nu hoppas jag snart på god lunch på vips, det är ändå fredag.

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas ni får en trevlig helg med syrran och att ni hittar något trevligt på La cañada! =)

2008-02-23 @ 13:53:24
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: marie

känner igen det där. mina bebisar kan vara likadana ibland...värre än barn är rätt ord!!!

allt bra ananrs???
kram

2008-02-23 @ 20:52:12
URL: http://psycosia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0