Havanna Marbella

Fest och fest vet jag inte om det blev igår. Jag var sjuuukt städad. Drack två glas champagne på hela kvällen och var hemma 3. Vad hände med min festkväll? Struntsamma, jag hade skoj. Dansade på riktigt ordentligt men blev bara tröttare och tröttare så tog mitt pick och pack och gick hem och sov sen. Vi hamnade på nån egentligen födelsedagsfest och kändes riktigt skumt när man inte kände födelsedagsbruden haha.
Träffade Kristin för första gången också. En tjej som jag hittade på bloggen och som jag har pratat med några gånger på msn och så. Riktigt trevlig tjej och söt tjej :) Och som hon skrev.. kändes lite som en blind date när jag skulle gå ut och möta henne haha. Men nu kanske man kan få en svensk vän så länge hon är kvar här.

Och du syrran, träffade på ägaren till Klädd i konst igår. Haha jäkla sammanträffande. Han undrade vad som hände med dig och skämdes lite över att han inte mailat tillbaka mig haha. Jag skulle komma förbi nåndag och prata med honom och kanske få nån kompensation för att han inte hört av sig. Får se om det blir av eller inte :D Vore jäkligt kul om det skulle bli av det han sa. Mer om det senare.

Kommentarer
Postat av: malin

vad är det för roligt?! jag vill inte veta SENARE, utan nu=)

2008-02-03 @ 20:58:13
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: veronica

åh, nej men tack :)

2008-02-04 @ 09:13:38
Postat av: novali

nej fan vad roligt! hur gammal är den karln då? ja vafan hände med mig, skaffade en sambo istället :) hoppas du mår bra!

2008-02-04 @ 19:28:25
Postat av: Linda

Syster: Hah ingen aning, men typ 30 kanske? Jag är så jävla dålig på att gissa åldrar så det finns inte ;D
Kanske var roligare det att bli sambo :P
Hoppas allt är bra med dig. Kommer ni ner eller ska jag komma hem?

2008-02-04 @ 21:05:39
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0